Součástí našich služeb je oprava karoserie po kroupách. Mezi nejčastější škody, které způsobuje krupobití, se řadí promáčklé plechy, odřené laky a rozbitá skla. Nejen, že tato poškození hyzdí celkový dojem z vozu, ale mohou způsobit rezavění daných částí, technické závady nebo se mohou stát trnem v oku policejní hlídce.
Poradíme vám, zda je poničenou karoserii lepší opravit nebo zda bude potřeba vyměnit celé díly karoserie. Postaráme se o kompletní šetrnou opravu auta a laku po kroupách.
Oprava karoserie po krupobití
Provádíme kompletní opravy karoserií po krupobití. Nabízíme několik možností, jak opravu auta po krupobití provést. Jedním z řešení je vyklepání plechů, překytování a nalakování. Další z možností je výměna celého dílu karoserie.
V případě povrchového poškození lze části pouze přeleštit. Nabízíme také opravu poškozené karoserie po kroupách pomocí revoluční metody PDR – vytahování a vytlačování, která je šetrná a nepoškodí lak.
Profesionální nabídka služeb
Opravy auta po krupobití i další servisování vozů provádíme profesionálně a v té nejvyšší kvalitě. V našem servisu používáme tu nejmodernější servisní techniku, a zvládáme tak i ty nejnáročnější opravy.
Nabízíme komplexní služby, od standardních servisních prohlídek, přes přezutí pneumatik, diagnostiku až po náročné opravy havarovaných vozů ve vlastní klempířské dílně a lakovně. Vždy klademe důraz na rychlost opravy a pečlivost. Vozidlo nejprve prohlédneme a provedeme kalkulaci ceny. Kromě oprav provádíme také výměny poškozených dílů. Rádi vám též pomůžeme s vyřízením pojistné události.
Oprava po kroupách pomocí vyklepávání, překytování a nalakování
Vyklepávání, překytování a nalakování je klasický způsob, jak opravit karoserii po krupobití. Efekt ale nikdy nebude dokonalý a opravené části budou znát. Problém tak může nastat i s případným prodejem vozu. Navíc se stává, že karoserie začne pracovat a opravené části popraskají a vlhkem zrezivějí.
Zbroušení a přelakování střechy či kapoty
Pokud kroupy poškodí lak až na základovou barvu, je nutné poškozené místo zbrousit a znovu nalakovat.
Výměna celých dílů karoserie
Při rozlehlém poškození se již nevyplatí danou část opravovat. Je nutné celý poškozený díl vyměnit.
Rozleštění laku speciální leštěnkou
Pokud krupobití poškodilo lak vozu jen povrchově, je možné poškozené části pouze přeleštit speciální leštěnkou, která lak sjednotí.
Oprava karoserie metodou PDR – vytahování a vytlačování
Oprava karoserie po kroupách pomocí metody PDR (Paintless Dent Repair), je revoluční způsob, jak zahladit důlky či poškození laku. Metoda pochází z Ameriky a představuje šetrný způsob opravy poškozené karoserie takzvaně za studena.
Na větších plochách se důlky vytlačují zespoda speciálními háky z oceli. Na menších a hůře přístupných poškozených částech vozu se naopak důlek vytahuje speciální přísavkou.
PDR metoda se vyplatí při menším poškození vozu, a hlavně v případech, kdy lak není poškozen do základu.
Tento způsob opravy se doporučuje u nových vozů, jejichž karoserie nebyla do té doby opravována postaru.
Kvalitní, rychlá a nízkonákladová oprava karoserie po krupobití
Náš exkluzivní partner se již přes 10 let specializuje na opravy aut po kroupách metodou PDR – oprava karoserií bez poškození laku. Opravili jsme již stovky vozů po krupobití v celé ČR i v Evropě.
Spolehlivě se postaráme o opravy všech plechových dílů karoserie, a to ať již se jedná o jediný důlek, nebo stovky důlků.
Oprava karoserie auta poškozeného kroupami metodou PDR předčí vaše očekávání. Nejen, že je maximálně šetrná k vozu, ale jedná se o mechanickou opravu bez poškození laku a bez nutnosti lakování. Velkou výhodou je, že vůz opravou neztrácí na hodnotě.
Pokud je opravován nový vůz v tovární záruce, nedochází při opravě metodou PDR ke ztrátě záruky. Tento způsob opravy karoserie po krupobití je velmi kvalitní, rychlý a cenově rozumný. Metodu PDR lze použít na všechny značky vozů.